۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۲۵

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

ضربه به بنیان خانواده و باورهای جوانان هدف امروز دشمن است

ضربه به بنیان خانواده و باورهای جوانان هدف امروز دشمن است

رشت- جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تأکید کرد: امروز دشمن بنیان خانواده و باورهای جوانان ایرانی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر یکشنبه در یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان رشت، با یادآوری ایثار و فداکاری شهدا این مرز و بوم، اظهار کرد: گیلان ۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و همچنین ۲۲ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب و نظام کرد.

وی با بیان اینکه از این تعداد دو هزار و ۲۰۰ شهید متعلق به شهرستان رشت هستند، گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور شناسایی شد که ۲۶ شهید آن اهل شهرستان رشت هستند.

سرهنگ جعفری ادامه داد: امنیت، عزت و اقتدار، عظمت و استقلال امروز کشور را مدیون خون پاک و پر برکت شهدا هستیم.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی، تصریح کرد: شهدا در جامعه تأثیرگذار هستند و عکس، یک پلاک شهید، تکه استخوان تفحص شده شهدا دل‌ها را منقلب و شور عجیبی در جامعه حاکم می‌کند.

جعفری با تأکید بر ضرورت الگوبرداری از فرهنگ ایثار و شهادت و لزوم ترویج این فرهنگ در به ویژه در میان نسل جوان، افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی از مهم‌ترین راهکارهای آشنایی با این فرهنگ است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با اتکا به قدرت الهی و با وجود کمبودها اجازه تجاوز دشمن به یک وجب از خاک ایران داده نشد، گفت: خدمت بی منت و داشتن دغدغه انقلاب و اسلامی و در صحنه بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های یک بسیجی است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه دانش آموزان فهمیده‌های عصر حاضر هستند، اظهار کرد: بسیاری از دانش آموزان بسیجی جز نخبگان هستند که با توجه به هجمه‌های فراوان دشمن وظیفه مهمی بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب از مهم‌ترین توصیه‌ها در وصیت نامه شهدا است، گفت: شهدا برای دفاع از ناموس و خاک وطن در برابر دشمنان ایستادگی کردند و شایسته نیست امروز شاهد این بی حجابی‌ها باشیم.

سرهنگ جعفری با اشاره به تغییر نوع جنگ دشمن علیه نظام از سخت به نرم، افزود: امروز دشمنان کانون گرم خانواده، عفت و غیرت و ذهن جوانان را هدف قرار داده‌اند و با وجود شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ها با دروغ افکنی ذهن‌ها و خانواده را هدف قرار داده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری و بیداری جوانان در برابر این توطئه دشمنان، اظهار کرد: با همت جوانان بسیجی هرگز دشمنان به توطئه‌های شوم خود دست نخواهند یافت.

کد خبر 5061673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha